Veelgestelde Vragen


Veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van AvondwinkelRoosendaal?
Maandag t/m woensdag 22:00 uur – 02:00 uur
Donderdag t/m zaterdag 22:00 uur – 02:00 uur
Zondag 20:00 uur – 2:00 uur


Waar kan ik alle producten vinden in de web shop?
Je kunt gemakkelijk het product vinden waar je naar op zoek bent door bovenaan op de gewenste categorie te klikken en daarna op de gewenste subcategorie.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, je kunt ook telefonisch bestellen, maar op drukke momenten kan het voorkomen dat we in gesprek zijn. We bellen altijd terug.

Wat zijn de bezorgkosten?
We hanteren 2 zones met bezorgkosten:
Zone 1: Roosendaal € 2,95
Zone 2: 

Zijn de prijzen inclusief btw?
Al onze prijzen zijn inclusief btw.

Hanteren jullie een minimaal bestelbedrag?
Ja wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €15,- exclusief bezorgkosten. Vanaf een bestelbedrag van €30,- rekenen wij geen bezorgkosten.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
Klik op inloggen rechts boven aan de homepage. Je komt op de inlogpagina, klik hier op wachtwoord vergeten.

Ik heb een nieuw e-mailadres, woonadres of telefoon nummer.
Hoe kan ik dit veranderen? Als je ingelogd bent kun je te alle tijden je gegevens veranderen. Klik op mijn account rechts boven aan de homepage.

Wat is zwak alcoholische drank?
Zwak alcoholische drank is drank met minder dan 15% alcohol o.a. bier, wijn en mix drankjes.

Wat is sterk alcoholische drank?
Sterk alcoholische drank is drank met een alcohol percentage van 15% of meer o.a. whisky en rum. Dit zijn dranken die alleen een slijterij mag verkopen, wij helaas niet.

Wat verstaan jullie onder legitimatie?
Een geldig rijbewijs, een paspoort of identiteit bewijs.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt gemakkelijk online betalen met i-deal daarnaast middels pin of contant bij levering.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om een bestelling binnen een half uur te bezorgen.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Nee, dat kan helaas niet.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kun je altijd telefonisch doen, maar is je bestelling al onderweg dan worden er wel €2,95 aan bezorgkosten in rekening gebracht.

Kan ik een klacht indienen?
Als je een klacht hebt laat het ons weten via de mail. We zullen je klacht discreet behandelen en je hoort zo spoedig mogelijk iets van ons.

Avondwinkel RoosendaalVeelgestelde Vragen